olivers Ayda ek olarak yapilan kizamik asisini alerjiden dolayi yaptirmayun dedi doktor. 1 yasinda gozetim altinda yaptirin dedi. Bu durumu yasayan var mi. Suan yumurta sarisi deniyoruz gene galiba bunyesi alisti. 9. Ayda gene gidip yaptirsam mi asiyi. Suan bebegim 8 ay 25 gunluk. 1 yasindada hastanede gozetim altinda yaptiran var mi tepki verdi mi bebeginiz
emilia olivers Ben 1 yaşında yaptırdım doktorumda bana 1 yaşında yaptırın demişti, bir problem yaşamadım canım.
Sedanurpolatkan olivers bizde gittik yumurta alerjisi için yapamam biraz daha gözlemle dedi hemşire bir ay daha gözlemledim baya azalmıştı alerjisi ben zaten yediriyordum yumurtayı artık o yüzden götürdüm 10 ayda yaptılar bir sıkıntı yaşamadık 🥰
KaynanaYiyen olivers doktor dokuzda yaptır dedi. Alerjisi vardı yumurtaya. Hemşireye söyledim öyle bi risk alamam dedi ki ben yaptırma taraftarı değildim. Yaptırmadım da. 12 aylıkken beyaz tattırdım. Sonra tam verdim. Alerji olmadı. Öyle aşıyı yaptırdım.