hamisanne34 Merhaba arkadaşlar ,küçük kızım 3,5 aylık dün geceden beri sol gögsümden emmek istemiyor sadece aglıyor ama sol gögsümü verdigimde emiyor napıcam ben ? Neden tek memeyi istiyor?
hamisanne34 hamisanne34 sallayarak ,ayakta vermeyi flan denedim duşa girdim çıktım öyle denedim yok hiçbir şekilde almıyor
oznur_cakmak hamisanne34 benim kızım da 4 aylıkken yaptı bunu kararlı olman gerekiyor istemediği göğsü sürekli ver acıkınca mecburen alıcak
fatmanurdmrbrbr Ayda bende yaşadım. Meme reddi yaşıyosunuz. Geçici bir süreç ama zor. Dikkat edin ben mastit oldum o dönem. Emmiyordu bende diğerini emdiğini veriyordum 1 hafta 10 gün sonra o göğsüm taş gibi olmuştu, aüt kanalları tıkanmıştı. Sağa sağa zorla emzire emzire açtık. Zorlayın veya emmiyorsa sağın
fatmanurdmrbrbr Benimde solu emmiyor, sağı emiyordu. Sol göğsüm mastit oldu emmediği için. Sağmam gerekiyormuş lütfen dikkat edin. Sancılı bir süreçti mastit olmadan geçer inşallah 🙏
gmz170_ hamisanne34 benim kızımda 2 aylıkken aynısını yapıyordu yaylı bi yerde oturup yatak vb. Zıplıyordum acıkınca mecburen yiyordu bazen almadığı zamanlar ben ve kendisi yorulunca sağıp biberonda veriyordum şuanda bazen öyle ama en büyük ilaç sabırlı olmaktır cnm
lilac hamisanne34 Süt o göğsünüzden fazla tazyikli geliyor olabilir mi? Bebişler o zaman memeden ağlayarak uzaklaşıyor. Geçen gün bu durumu yaşadım. Önce sağarak durumu tespit edebilirsiniz sağarken fazla tazyikli geliyor mu diye. Eğer öyleyse o göğsünüze alıştırmak için fazla sütü biraz sağdıktan sonra emmesi için teklif edin.