Arkadaşlar bebeğim için d vitamini araştırdım fakat hepsinde en az 2 yaş sonrası diyor ama doktorlar doğar doğmaz kullanın diyorlar bunun açıklamasını yapabilecek biri var mı? Eğer yenidoğanda kullanabiliyorsak neden prospektüslerde belirtilmiyor? Sağlık ocağının verdiği devit-3 de bile 12 yaş altı kullanılmamalıdır diyor açık açık. Bilgisi olan aydınlatabilir mi?