Balbal1 aşıların içeriği ile ilgili okuduğum kitaplar beni fazlasıyla etkiledi. Çevremde de aşıya karşı aileler oldukça fazla ve onların telkinleri de yaptırmamam yönündeydi.
Daha fazla inceleyince aslında şu zamandaki hastalıkların bizim çocukluğumuzdaki kadar masum olmadığı çok bariz ortada. Sanki bazı virüsler mutasyona uğramış farklı bir boyut kazanmış ve maalesef önceden bir iki hafta istirahatle atlatılacak seviyedeki hastalıklar şimdilerde ölüme neden oluyor. Durum böyleyken, çocuğum hastalıkları yaşayıp bağışıklık kazansın saçmalığı yerine hastalıklara yakalanmadan aşıyla korunsun taraftarıyım artık. Aşı karşıtı tüm anneler umarım benim gibi fikrini değiştirir.