Nurayse-12 bende bunu merak ediyordum sezaryan sonrası 3 30 ay geçti gittim korkuyordum korktuğum gibi olmadı acımadi fazla boşuna korkmuşum ayrıca kuaföre gittim ben kufaore bildirdim ona göre dikkat ederse sıkıntı olacağını düşünmüyorum bile sezaryan yerini bile yaptı ağrı olmadi