Merhaba bayanlar benim adetim düzenli her ay 19 da olurdum en son ekim 19 oldum , kasımda adet olmadım 24 kasımda gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı , ikinci gebeliğim olduğu hastaneden randevu aldım ama daha 6 Aralığa verdi randevuyu. 2 gündür karın ağrısı kaşık ağrısı çekiyordum dün gündüz hafif hafif kahverengi lekelenmem oldu yerleşme lekesi diye düşünüyordum taki akşam bir kaşık ağrısı şiddetli bir şekilde bir şey aktığını hissettim lavaboya gidince adet olmuşum gibi kanamam oldu parçalı parçalı kanlar geldi, hemen hazırlanıp acile gittik , acilde uzman doktor ameliyathane de dediler kan testi aldılar kimyasal gebelik olabilir dediler beta değerim 125 çıktı beni öyle eve gönderdiler polikliniğe git dediler ama randevu bulamadım erkene 6 aralığı beklesem olur mu Şuan adet gibi kanamam var orda ki bayan çoktan düşmüştür dedi ilk defa başıma geldi