Doktorumuz öyle aman aman ateşi çıkmadığı sürece hastanelerde sürüklemeyin demişti. Bende şimdilik cikarmadim. Ama yarına kadar devam ederse çıkaracağım sanırım. Dünden beri geceleri sadece 38 e kadar ateşi çıkıyor. Balgamlı öksürüğü var. Grintuss diye bitkisel şurup var ondan iciriyorum. Onun haricinde evde yapabileceğim bir şey var mı kızımı rahatlayacak? Yazarsanız çok sevinirim anneler…🙏