7 ay 24 günlük bebeğim var , 2 gündür burun akıntısı , öksürük biraz ateşle geçiyor. Doktorumuz ciğerlerine inmediğini söyledi. Evde ilaçsız geçiriyoruz . Resimdeki gibi popo içinde şeyler çıktı dünden beri . Ciddi birşey midir ? Daha önce karşılaşan var mı? Diş çıkartma dönemindeyiz galiba kafatasımız da çok sıcak parmaklar ağızda ,uykular kucakta iştah az