Oyku_0321 Ben kızım 10 günlükken başvuru yapmıştım bebeğim 4 aylık oldu henüz yok alan var mi ne kadar sürede aldınız
Oyku_0321 ikizzannesii benim ilk bebeğim de 3 aylıktı şimdi 4 ay olduk hala yok e devletten bakıyorum ödeme aşamasında diyor
Oyku_0321 eskoc2021 bunu sadece ptt den mi çekeceğiz benim e devlet hesabıma kartım tanımlı ona gelir diye bekliyorum bende
Gizmokzilla minik_sercemm bize direk hastaneden başvuru yaptırdılar o yüzden bir şey diyemiyorum 🥲 400 tl falan almıştık sanırım 1 buçuk sene oldu hatırlayamıyorum net 🌸
prenses0 merhaba nasil başvuru yapıyoruz acaba ney yazıyoruz almak için yardımcı olurmusunuz rica etsem bende yararlanmak istiyorum ama bilmiyorum nasil yapacağımı
Oyku_0321 sedasayan1111 ilk bebek için 300 ikinci 400 3. Bebek için 600 tl veriliyor doğum yapınca sosyal yardımlaşma ya gidip doğum belgesini veriyorsun sadece iki dakka da başvuru oluyor