Kızlar bebeğim 5.5 aylık gündüz uykuları iyi ama geceleri en fazla kesintisiz 2.5 saat uyuyor saatte bir 1.5 saatte bir uyanıyor emmeden yine uyutursam yarım saat sonra kalkıyor açlıktan olduğunu düşünüyorum ama saatte bir emince de mememde süt olmuyor doymuyor haliyle, acaba gece uyandığında su biberonu ile devam sütü versem öyle yatırsam olur mu yani sütüm azalmaz değil mi ya da meme reddi falan olmaz . Yani eğer 3 4 saat uyursa sonra meme verirrim ama bu kadar sık uyanınca da memeye alışıyor :(