aysuuyenihayat Valla ben e bebekten leke çıkarıcı falan aldım kaka lekeleri oldugu gibi duruyordu hiç memnun kalmadım. Bu çamaşır suyu cıkardı. Üzerine döküyorum 10-15 sk bekletip makineye atıyorum cıkarıyor, mavi tişörtuna kaka bulaşmıştı bugün mesela onu cıkardı ama siz aldıgınızda ne olur ne olmaz eski bi kıyafette deneyin ki be olur ne olmaz :)