Selam kızlar ,8 aylık bir bebeğim var . 5,i aylıkken ek gıdaya başladım . 2 öğün ve 1 araöğün olarak ilerliyorduk ancak son 2 haftadır kahvaltı öğünü ve mama haricinde hiçbirşeyinistemiyor. En sevdiği şeyleri bile yapıyorum kabul etmiyor. Bu süreç normal mi ? Ek gıdaya ara mı vermeliyim sizce ?