Doğumdan sonra saçım çok döküldü halende dökülür ve artık gerçekten saçımı sevmiyorum önceden çok sever ilgilenirdim şuan ne yapsam gözüme güzel gelmiyor önlerden çok döküldü seyrekleşti şuan bebek saçlar var ama onlarda o kadar gıcık çıkıyorki saçlarım hep dağınık gibi duruyor saçım için önerebileceğiniz birşey varmı eskisi gibi olması için dökülmemesi için kullanıpta memnun kaldığınız ?
bioblas sarımsaklı şampuan kullanıyorum ama çok bir etki göremiyorum gibi ya 😕