Yasemin158 2 bucuk aylik bebegime bunu kullaniyorum dogru mu ne kadar vermek gerekiyor 400 iu mu olmasi lazim ne zamana kadar bunu kullanmaliyiz
mervemir- Yasemin158 evet 400 olması gerekir, 1 yaştan sonra 600 e geçiyoruz diye biliyorum biz öyle yapmıştık, yani d vitamini ömür boyu kullanılmalı diyor Dr lar biz bile kullanmalıymışız
Sontvbukucu Yasemin158 1 yas sonrasinda 600 e gecersiniz biz de aynisini kullanıyoruz 600 e gectik 26 aylik oldu. 1 fis veriyorum