bisakinol EypMom doğru benim bebeğimde ateş ve huzursuzluk yapmadı uyku yaptı sizde uyuyup dinlenin bu fırsat kaçmaz 😂
24032023 EypMom benimki de uyumuştu canım sorun olacağını sanmıyorum ama sık sık kontrol et sen yine de
LaraCroftTombRaider EypMom evet benimki de uzun süre uyumuştu, yazık aşılar ağlattı halsiz düştü diye düşündüm sorun etmedim 3-4 saat uyumuştu Gece ateşlendi calpol verdim yarım kaşık, 1-2 gün mızmızlandı sonra normale döndü 😇
bisakinol EypMom EypMom benimkide aynı şekilde hiç uyumadığı kadar uyumuştu ama dinlenmiş keyifli bi şekilde kalktı birşey olmaz inialalh
alevderen Biz de bugün vurulduk benimki de normalden fazla uyuyor halsiz düştü.Ateş yok Şuan ama doktor bize parol verdi daha önce kullanan oldu mu? Genelde calpol duyuyorum da bilgisi olan var mı ?