mercimegim doğum yapalı 7 gün oldu. 3 gündür idrarımı yaparken çok acıyor. enfeksiyon mu oldum acaba yoksa normal mi sizde de oldu mu ??
sema02goktug mercimegim kuru kayısıyı küçük parçalara dilimle bi bardağın içine koy su ekle biraz dursun onu iç kayısıları da ye. Daha rahat yaparsın tuvaletini 2 haftaya düzene girer. Dikiş yerlerin de 1 aya kalmaz geçer ağrısı acısı geçmiş olsun 😊
asel1010 Normal canım bende sezeryan oldum hafif yanma ve yaparken zorlanma oldu 1-2 hafta sonra geçer geçmezse doktoruna danış 🙏🏻
mercimegim asel1010 İdrarın tam sonuna gelince çok acıyor. Ya lohusa falan demediler 8 kişi evime doluştu aynı tuvaleti kullanıyoruz haliyle korktum bende. Peki dikiş yerlerinin sızlaması acıması ne kadar sürdü. Bide banyodan sonra nasıl kurutuyodun