Hozdemir762 Yazı k değil mi o süte yaa sakın dökmeyin sağıp buzluğa atın eminim ihtiyacınız olacaktır bazen bebşşlerin inadı tutuyo o an emmek istemiuo ya da çok uykusu oluyor emmek istemiyorlar memeden. Bazen yorgun uykusuz ya da muutsuz oluyorsunuz sütünüz çok az oluyor dışarı gidecekseniz çok büyük kolaylık oluyo VS.. Örnekler çoğaltılabilir kısacası siz saklayın 😊😊 Bi de ilk zamanlardaki süt çok değerli fazlası varsa saklayın