cisembilgin Bebeğim 2.ayına girmek üzere memeyi zor emiyor yada emmek istemiyor bende o yüzden sağım yapıyorum biberonla veriyorum ama anne sütünü içer içmez yada 5 dk sonra balgamlı bir şekilde kusuyor böyle bir durum yaşayan var mı ?
Ozlem2904 cisembilgin üşütüyor olabilir m annesi? Bide belli ki meme reddi var emzirme posizyonunu degstirin hava yutmasjn
cisembilgin Ozlem2904 saldığım sütü benmari şeklimde de ısıtıyorum sıcaklığı da normal ama mamada böyle bir durum yaşamıyorum anne sütünü kusunca da açıkçası çok üzülüyorum arabada sütümü mü beğenmiyor yoksa alerjik bir durum mu var diye kafamda bir sürü soru oluyor :(