020523 Kızlar bebeğim 3 4 gündür yemek yemiyo ağzında bekletiyo iki kaşık yuttuktan sonra delircem hiç iyi değilim iştahı kapandı resmen iştah açıcı yada geçici bişey mi yoruldum valla kızıyorum sonra üzülüyorum sizlerin başından geçti mi bi yol gösterin 😩
AliDemirinAnnesii 020523 diş çıkarıyor olabilir mi annesi. Benim oğlumda diş döneminde aşırı iştahsız oluyor sonra düzeliyor
Gamzelim123 020523 ay benimkide hiç bisey yemiyor hastaydı. Kusmasi ishali vardı. Doktora götürdüm ilaçları düzenli kullanıyorum ama . Hiç bisey yemiyor. İshali de geçmedi. Sadece anne sütü alıyor. 17 aylik kizim tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Baloglum93 020523 benim bebiş de öyle büyük ihtimal dış döneminde hiç kendinizi sıkmayın bebeklerde ara ara böyle dönemler oluyor
gulumut2307 020523 tabiki geçen arkadasımla konusuyoduk onund ayemiyomus mesela onun çocugu yemeyi çok seven bi bebekti onın bile kesilmiş çok zor oluyo neler neler yaptım yesin dşye ama yemedigi dönem oluyo zorlamayın sabredin bizde öyleyiz su an dişler gelşyo hastaydı falan derken değişti sizin bebeginzş ne kadarlık benimki 16 aylık
020523 AliDemirinAnnesii görünüşte yok gibi ama bilemedim bi huysuzlukta hep ona bağlıyorum y bu sefer bağlamayayım dedim 🤣😂
Zlhaanne 020523 aynı konuyu şuan doktorumla konuştum argivit focus al dedi şimdi eczaneme söyledim getirecekler yarından itibaren denicem bakalım biz 17 aylığız 1 lokması bile yok şu saat olmuş sadece 200 ml mama o kadar @Gamzelim123
020523 Zlhaanne inşallah işe yarar canım bizede haber ver allhım hepimizin yardımcısı olsun kafayı yemeğe az kaldı
020523 Baloglum93 kızıyorum yemiyo zaten sıkıntılı kilo alımımız yeni yeni topladı salamam diye kızıyorum oda ağlıyo sonra pişman oluyorum kötülüğü için yapmıyorum ama yoruyo valla bazen sabrım kalmıyo
020523 gulumut2307 kızım 7 aylık hiç dişi yok daha olursa ilk 💕 valla ben daha çok yoruluyorum ağzında bi saat bekletiyo yutmuyo