Mikisss 9aylik bebeyim tutnurak yuruyor.ama sanki sağ bacagi dışa doğru kayıyor yurudukce.doktora götürmedim.yakin zamanda goturucem.ama burda sizlere sormak istedim.normalmi boyle bir durum.
Moana Mikisss oğlumda ilk zamanlar öyleydi bizde korkmuştuk ama düzgün yürümeye başlayınca düzeldi. Dengede durmak için öyle tutuyolar gibi.