Melkkkk evet 3 aydan sonra diş sancıları kaşınmaları başlıyor çoğu bebekte. Ek gıdaya başlamak için hiç acele etmeyin. Bağıraakları sindirim sistemi hazır olsun. Pırasanın sert yerini bi parmak kadar kesip de veren var ama benim bebe hiç sevmemişti. Çok çok hevesliyse doktorunuza da sorarak 5. Ayın ortalarına doğru tadımlara başlayabilirsiniz. Bizimki de hevesliydi 10 gün falan vardı 6 aylık olmasına başlamıştık. Sizi taklit ederek yemeyi öğreniyor. Ben hep bizle birlikte masaya oturttum 1 yaşını geçtikten sonra biz ne yersek onun da tabağına koydum. Şükür yemek seçmez, hasta vs değilse yeterli yer. Bence hep yemeklerinize dahil edin onu. Sizden göre göre kaşık çatal tutmayı bardak tutmayı öğrenir