Gündüz evde tv açmıyorum.Büyük oğlumla birlikte kardeşine oyun,etkinlik,kitap okuma,resim yapma olarak devam ediyoruz.Öğlen 1 gibi abisi kreşe gidiyor.O arada küçüğü uyutuyorum.Kalkınca karın doyurup,alt değiştir,biraz dışarı çıkıp yürüyüş yapıyoruz.Akşam 5 gibi de abisini almaya gidiyoruz.Gelirken parka uğruyoruz.Ama eve gelince büyük oğlum Tv izliyor.Küçüğün de gözü kayıyor.Pür dikkat değil yani.Yemek saatinde asla izin vermiyorum.Bide altını değiştirmeme izin vermediği için video açıp baktırıyorum. 9′dan sonra açıyorum.Uyumuş oluyorlar.