Merhabalar oğlumun 3 gün devam eden ateşi vardı. Ertesi gün 9 aylık kontrolüne gittiğimizde ateşi düşmüştü ama kan tahlilinde crp 23 çıktı. Bugün sonuçları aldık kanda enfeksiyon var ama şuan ateşi olmadığı için ilaca gerek yok dedi doktor. Bu çocuğun enfeksiyonu kendine kendine nasıl geçecek antibiyotik kullanmadan anlam veremedim? Bir bilen var mı acaba?