merveaselsultan bir daha doğuracak olsam asla bi doktorun yada çevrenin dediğiyle mamaya başlamazdım 😒 bugünlerde öylesine götür kilosuna bak kilosu iyiyse hiç mamaya bulaşma. bak bebeğim aynı böyle bağırıp ağlıyor diye bana hep dediler sütün yetmiyor ondan öyle yapıyor, mama ver sen. Halbuki sütüm vardı beni çökerttiler çocuk emmedikçe gelip gidip söylendiler olan sütüm de gitti🤕Nasıl ki mamayla tanıştı emmeyi bıraktı 😬 o yüzden hep içimde kalacak bu acı.üç ay emzirebildim tek Senin bebeğin de muhtemelen atak haftasında kucağına al bebek şarkısı aç öyle emzirmeyi dene