thesocialmom Bebeğimde cilt kuruluğundan şikayetciyken bi anda egzema döküntülerle karşılaştık. Doktorumuz minidolin krem ve şampuan önerdi. Egzemalı bebekleri olanlar siz neler kullanıyorsunuz?
Deletedmom_98 thesocialmom Egzeması coşarsa hipokort krem kullanıyoruz. Ama çok şükür hiç onu rahatsız edecek dereceye gelmedi. Onun dışında günde 2 kez tüm vücudunu (yüz dahil) nemlendiriyoruz. Nemlendirici olarak da bioderma atoderm kullanıyoruz. Ek gıda alıyorsa fazla baharatlı yiyeceklerden uzak tutmaya çalışın.
UcuBulunamayanBant thesocialmom bende mini dolin kullaniyorum faydasını gorduk biz kafadada cikiyordu bizim yuzu içinde dermovate kullandim aninda gecirdi kafada yine arada cikiyor ama cok nadir geri hemen geciyor
Ballilokmam5 thesocialmom bende Bioderma atopik kullanıyorum günde iki kere. Daha fazla artmasını önlüyor bence