bernnaa Ben size birşey sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.18 aylık hala babildamalar var.mamamamma,babababba,dededede,memememme baska da yok.baba kelimesi hem anlamlı hem de babildiyor eşinize sorma şansınız var mı?babasına baba diyor çağırıyor,sesleniyor görünce baba diyor ama hala babildiyor aşırı derecede kendi kendine neden olabilir nasıl destek verebilirim sorabilir misiniz?