deli_bir_hatun ay ne kadar saçma yorum yapmışlar. Erkek kardeşle yapamayıp sadece kız kardeşle yapabileceğin tek şey ağdadır herhalde😂😂😂
Bir erkek kardeşim var, kızımın da bir abisi var. Hiç keşke kız kardeşim olsaydı demedim, varlığını bilmediğin bir şeyin eksikliğini yaşayamazsın bence. Ki bu forumda kız kardeşiyle problemli bir çok insan da var. Takılma bunlara, kızı ikileyene kadar doğuracak değilsin ya. Erkek olursa ne yapacan😁