Kızımda da oldu dün hatta. Doktorumuza danıştık ve alerjenleri tamamen kestim. Öncesinde de kolik olduğumuz için sınırlı tüketmemi önermişti. Şimdi daha katı bir diyete başladım. Doktorum süt, süt ürünleri, yumurta, fındık, yer fıstığı gibi yemişler, çikolata, susam ve ürünlerini kesmemi söyledi. Tam liste elimde yok ancak google da en sık alerji yapan besinlere baktım, onların tamamını kestim. Bu arada kızım son 3 4 gündür inanılmaz ağlıyordu. Bu olaydan bir gece önce acilin kapısına kadar gittik, ama çocuk arabaya binince uyuyakaldığı için göstermekten vazgeçtik, o gün kolik sancısıdır herhalde deyip takip etme kararı almıştık eşimle. Bize test önermedi henüz. Acaba neyi kriter alıyorlar test önerirken? Sormak lazım