Betulyilmazzz ay vallahi degisik anacim bu bebeler. Benim kiz 14aya yaklasiyo onde tane var. 2altta 2ustte. Salyasi akiyo, atesi oluyo, huysuzlugu oluyo, dis cikmiyo bi türlü diyodukki 2gun once öksürük diye doktora goturdum. Doktor bakti üst azı dişleri çıkmış, alt azılar yer yapmis gelcekler🤦 doktora dedim önler tamamlanmadan azılar gelirmi diye. Gelmis iste napalim simdi diye gülüyo adam bana 🤷