Merhaba arkadaşlarım oğlum 13 aylık ve son 1 haftadır falan aşırı huysuz sürekli ağlıyorve sürekli kucağımda. Anneannesini gördüğünde beni unuturdu şimdi onlara gittiğimizde bile kucağımda durmak istiyor. Odadan çıktığımda deli gibi ağlıyor. Süpürgeyi çok severdi mesela süpürge çalıştığı an korkup ağlıyor kucağımda duruyor. Salıncağa bindirmiş bugün babası ağlamış korkmuş. Akülü arabalara bayılır mutlu olsun diye aldık ilk bindi şimdi binmek istemiyor bindiğinde ağlıyor araba hareket ettiğinde korkuyor neden böyle birşey oldu acaba bilen varmı?