Acemi-annee valla canım ben aman şunu yemesin şu zararlı şu şöyle diye düşünmedim çünkü bebeğimçok iştahsız yemiyor içmiyor. Cici bebe kaşık mamayla muhallebiyle başladım. 3 gün kuralı yapmadım ama verdiğim şeylerden sonra gözlemledim herhangi bi alerji çıkmadı şimdiye kadar çok şükür. Mesela bugün çorba yaptım. Patates havuç balkabağı suya koydum pişirdim, bi de kemik suyu attım buzluk kapları varya yumurtalık gibi ondan 2 parça attım bi bi çimdik azıcık da tuz. Pişti belnderdan çektim bide burun etinden minik minik koparıp attım içine yanjna yoğurt koyup 1 öğün atlattım. 3 gün kuralı yapmıycaksan ayına mevsimine uygun sebzelerle meyvelerle tek tek başla. Sabahları mesela yumurta yapıyorum rafadan hepsini veriyorum. Beyazına da tepki göstermediği için doktorumuz ver dedi hatta günde 2 tane bile vereblirsin yumurta dedi. Tabakta labne ekmek içi pekmez azıcık da tuzsuz tereyağı karışım yapıp veriyorum kahvaltısı yetiyor. Akşam da ya ona yemek yapıyorum ya da yiyebileceği biieyse kendi yemeğimzden baharatsız veriyorum. Ara öğünlerde yoğurt ve meyve vermeye çalışıyorum bazen yiyor bazen yemiyor. Gece 1 gibi uyku arasnda 70-80 ml mama içiyor bide Sabah 6 buçuk gibi 70-80 içiyor mama o kadar. Gün içinde kaşık mama cici bebe falan verirsem içine formül mamadan katıyorum. Bu şekilde biraz karışık oldu ama biraz anlatabilmişimdir inşallah ☺️