Merhaba, sezaryen olduğum gün ve sonrasında ağrım hiç olmadı daha doğrusu sanki regl olacakmışım gibi bir ağrım oldu. Bir de boynum ağrıdı, bu da sürekli kafayı aşağıda tutmaktan bebeği emzirirken falan ister istemez aşağıda tutuyoruz kafamızı. Kafanı geri doğru yasladığında ağrı geçiyor. Yaklaşık 1 hafta sürdü bu ağrım. Bunun için boyun yastığı kullanabilirsiniz ama şart değil. Ayağa kalkarken zorlandım evet sonuçta bir yara var ama sezaryenin ilacı yürüyüş. Saat başı 5 dakika bile olsa kalkıp yürünülmesi lazım, yürüdükçe açılıyorsun iyileşiyosun. Ben 1 haftada tamamen topladım kendimi. İlk zamanlar tek sıkıntım yataktan kalkmaktı ama kalkıp yürümeye başlayınca o da geçiyo. Yürürken bazen yanma hissettim ama dikiş yerimde değil karnımda. Çok zorlandığımda da uzandım geri. Dediğim gibi tam 1 haftada tamamen iyileştim. Kendi işimi rahat yapar oldum, bebeğimi giydirebildim. Daha öncesinde de yapardım ama benim kayınvalidem ve annem geldi yardıma çoğunu onlar halletti. Zaten tecrübesizdim, nasıl giydirilir vs bilmiyordum bununda etkisi vardı. İlk zamanlar bebeğinizi beşikten alırken zorlanabilirsiniz, e bu da normal. Yani çok uzattım kısaca aşırı aşırı zor değil, kısa sürede toplanıyorsun. Tabii bu kişiden kişiye görede değişir. Zaten ağrı kesici ve antibiyotik kullanıyorsun ameliyat sonrası o da ağrıyı oldukça azaltıyor. Yatarken ağrı yok zaten. ☺️ he birde beşikten alamadım ama rahat bir şekilde bebeğimi emzirdim, onda hiç sıkıntı yaşamadım. Kucağıma verdiler hep