berosunannesi Sinemkaan25102022 bizim de 12 aylık 70 cm kız bebek farklı bi bölüme sevk ettiler ama ben de eşim de kısayız yani olamaz mı anlamıyorum korkuttular bizi🥺😞
Ebrubulut Sinemkaan25102022 benim oğlumda 8 aylık 73 cm ama kilosuna göre boyu kısa dedi doktor sonradan boy atar endişe etme bı ay boyuna verir bı ay kilosuna verir
Sinemkaan25102022 berosunannesi kız bebişse normal gibi 70 cm bide sizde kısaymışsınz genetik olabilirmi
sedaozan berosunannesi kız bebekler ergenliğe kadar daha yavaş büyüyor erkek çocuklara göre. Yine de doktor yönlendirdiyse aklınıza takılmasın muayene ettirin
berosunannesi Sinemkaan25102022 hiç normal demediler boyumuzu söyledik ben 1.60 eşim 1.73 eşimin kardeşleri mesela maksimum 1.55 ama yok endokronoloji bölümüne sevk ettiler büyüme hormonuna bakılacakmış
berosunannesi sedaozan evet ama şuanki boyuna göre 1.60 bile olamazmış büyüdüğünde bilmiyorum bunu nasıl net söyleyebiliyorlar ama tabi söyledikleri yoldan ilerliyoruz umarım sorun yoktur 🙏🏻