kucukmelek_ Kızlar bebeğim 4 aylık. Kışin dışarı çıkarıp giydirmek için sizce astronot tulum tarzımı iyi olur normal montmu karar veremedim. Fikirlerinizi bekliyorum.
Selimikomom kucukmelek_ küçük bebeğe astronot büyüğe mont daha iyi olur bence. Benim oğlum 9 aylık astronotta hareketi kısıtlandığı için ağlıyor montta daha iyi duruyor. 4 aylık bebek zaten hareketli değildir astronot tercih ederseniz daha iyi olur
Ed5242 Kesinlikle astronot. Altına ne giydiğinin önemi de olmuyor her yere giderken hoop giydir üstüne çık dışarıya. Ben dışı peluş şeklinde olan tulumlardan kullandim bebeğime hem çok tatlı duruyor hemde hiç usumuyordu
Berna2807 Kesinlikle astronot. Tüm vücudu sıcacık kalsın miniğin. Düşünürseniz profilimde satışta olan H&M bir astronot mont satılık. 😊
2pati2baby kucukmelek_ 8 aylık mont giydirdim havalar soğumaya başlayınca; ama yok yani buz gibi oluyor çocuk dün gidip astronot aldım birazda büyük aldım rahat etsin diye. Mis gibi sıcacık tuttu.kafamda rahat oldu. Ki 4 aylık kesinlikle astronot
Aslininannesi kucukmelek_ kesinlikle astronot mont. Geçen yıl mont aldım dışarı çıkarken bacaklarına hep örtü örtmem gerekiyordu. Bu yıl astronot mont aldım Çok rahat gerçekten
Nilay_80 kucukmelek_ astronot tulumlar iyi olur bebek için daha küçük üşümez. Benim bebeğim 18 aylık hala tulum giydiriyorum☺️
Gulceninannesi25 kucukmelek_ astronot tulum hem kucağa almak kolay olur hemde beli falan açılmamış olur bacakları da sıcacık olur