SevimnurBasaran bizimkide öyle canım. Yok doyduğuna da eminim kilo alımıda iyi. 5 aylık olduk bizde eli sürekli ağzında ve artık kendi elini bıraktı bizimkileri istiyor. Parmağımı vermeyince ağlıyor. Ben rahatlatmak için iyice elimi yıkayıp parmağımla dis etinde gezdiriyorum rahatlıyor hoşuna gidiyor. Ondan parmağımı istemeye başladı şimdilerde. Sulu dişlik aldım 5 dk dolapta bekletip veriyorum o da rahatlatıyor.doymayan bebek bu aylarda emin ol yıkar ortalığı. Dişi çok kaşınıyordur.