Sdyll Bebeğinizin dişi çıkarken neler yapıyorsunuz işe yarayan? Ben buzluğa havuç koyup onu verdim baya işe yaradı ama başka yöntemler de varsa deniyim
beyzzsenturkk_ Sdyll hüptürük dondurup ısırması icin eline veriyorum kızım 10 aylık öncesinde ağzına tetagil döküyorum işe yarıyor
beyzacmvrc Sdyll soğuk soğuk boğazları ağrımaz mı ya 🥺 Anne sütünü falan donduruyorlarmis. Benimkisi de 6 aylık olacak. Salyasi çok fazla eli ağzında sürekli herşeyi ağzına götürüyor deniyin diyorum da kış günü hasta ederim diye de korkuyorum
Sdyll beyzacmvrc ben de çok tedirgin oldum ama soğuk olmazsa da damakları rahatlamıyor ev sıcakken yapın bişey olmuyor sonuçta yemiyor ısırıyor damağıyla