Merhaba… Ek gıdaya kısmetse haftaya geçiyoruz. Sizlere bir sorum olacak: Bebek için yoğurt mayalayınca 3 gün içinde tüketilsin deniyor ya, bi kavanoz açıldıktan sonra 3 gün mü yoksa tüm kavanozlar mayalandıktan sonra açılsın açılmasın 3 gün mü? Net bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim