12457 Hanımlar merhaba kızım 1 haftadır grip sağlık ocağına götürdüm grip öksürük var ama ciğerlerine inmemiş dedi aguluycak balgamdan sesi çıkmıyor başgaö sökücü kullandım felan ama sesi hala kısık nasıl geçer bu ya tavsiyeleriniz var mı
glycnkrm 12457 çok geçmiş olsun benim bebeğimde de var aynı belirtiler ilaç yazamıyorum dedi doktor aşılarını da bekletiyoruz iyileşirse yapalım dediler 🌼
adelya2023 merhaba bebeginiz su an nasil? biz de su an ayni durumdayiz 😔 1 dakka susmuyor uyumuyor 4 ayliginiz biz de durumunuz nasıl su an atlatabildiniz mi