canparem11 Bebeğim 1 haftalık özelde doğdu hem orda topuk kanı alındı sonra sağlık ocagına götürdük 5.gün kanı alındı şimdide aradılar makine kanı okumamış bir daha getirin götürmek falan istemiyorum ne bu böyle ya? Ne diyorsunuz kızlar
ShuraMeyra canparem11 özelde aldırmanız yetmedimi?? Okumadı diye bisey yok kaybetmislerdir karısmıstır kan.
pasaklisinkukuli canparem11 amannn boşver genwtik testi yapacaklar sonuçta ne önemi var dimi kardeşim götürsene çoçugu bu önemli konuda götürmücen ne zaman götürcen
canparem11 pasaklisinkukuli canım ben farkındayım zaten ama doğunca aldılar götürdüğümde düzgün iş yapamayanlar yüzünden 1 haftalık bebekten bir sürü kan alınmış olacak
Cocukgelisimcimomy canparem11 kesinlikle götür Allah korusun bir hastalık varsa erken müdahale çok önemli
Cocukgelisimcimomy canparem11 ben hamilekten bur defa kan bir defa idrar yok dediler çok sinir olmuştum sabah erken gitmek için erken uynamam lazımdı çünkü 😬 umarım sorununuz bu sefer hal olur
sirinpatates canparem11 hem hastanede hem saglikocaginda alıyorlar. Bizede söylemişlerdi Bi sorun olursa tekrar almamız gerekir diye
Masalina12 canparem11 götür canım o kan çok önemli bişey yoktur Allah’ın izniyle zaten ama ihmal etme hemşireme diyebilirsin işte hastanede de aldırlar çunku benim kızım da doğduktan sonra küvöze girdi almadılar bizden sağlık ocağı hastanede almıştılar çünkü
canparem11 Masalina12 evet canım tabi götürücem benim üzüntüm bu 3 olacak şu işinizi düzgün yapın diye ağlamak istiyorum 🥹
Zeynepelcin canparem11 goturmemezlik yapması lütfen tamam eve canı acıyor yapamalari onların hatası ama goturmesen ilerde bebeğine birsey çıkarsa geç farkına varmış olacaksın o zmaan da senin hatan olmuş olacak.allah sağlık verdin ömrü boyunca ama birsey varsa da erken teşhis çoğunlukla can kurtarır. Böyle şeyler hafife alınmamalı. O topuk kanı sayesinde bir arkadaşım sma olduğu öğrendi bebeğinin ve tedavi süreci girecekler.
gecekusu_- canparem11 o kan kadar önemli bir iğne yok diye biliyorum bence götürün öyle şeyler olabiliyormuş zamanında kızım doğduğun da sağlık ocağı bize de söylemişti makinalar da bazen problem olabiliyor hani ararsak korkmayın tekrar getirirsiniz kan alırız demişlerdi
tmrs34 canparem11 ilerde çocuğun ağır hastalık yaşarsa ne yapacaksın ileride vicdan azabı çekmek istemiyorsan götür biliyorum yeni doğum yaptın yeni annesin ama bebeğinin sağlığı için yapıyorsun içini ferah tut götür yanında biri olsun destek olsun senin için çok yandığı için götürmek istemiyorsun ağladığı için anlıyoruz seni anneler olarak