alindoganinannesi nazanay evet değişiyor bu da kafa karıştırıyor umarım korumak için geç kalmamışızdır
nazanay alindoganinannesi Ne kadar erken, o kadar iyi demisti doktor bize. Ama zaten su ana kadar menenjit gecirmediyse bebeginiz, gec kalmis degilsiniz. Yaptirdiginiz andan itibaren korumasi baslar sonucta.
Mugurs alindoganinannesi gec kalmıs degılsınız doktorunuzla konusun kesın ası takvımınıze göre planlama yapacaktır
Mugurs alindoganinannesi devlet asılarını özel hastaneler de ücretsiz yapıyor. İlla sağlık ocagında yaptırmak zorunda değilsiniz. Ben kontrole götürdüğümüzde doktorumuza yaptırıyorum oglumun asılarını.
alindoganinannesi Mugurs aaa öyle mi hiç haberim yoktu hiç bilgi de vermediler. İstanbulda oturuyorsunuz değil mi?
Ftmrt_ Orkidemm biz nimerix aşısını 3. Ve 5. Ayda yaptırdık bexero yuda 7. Ve 9. Ayda inşallah ikisinin birlikte olmasını doğru bulmadı bizim doktorumuz
Mugurs alindoganinannesi evet istanbulda oturuyorum. Hastaneye gıttıgınızde sorabılırsınız devletin karsıladıgı asılar ücretsiz yapılıyor.