busradurukilic 10 gün sonra 3 aylık olacağız. Sütüm az geliyor. Lactamil ve Galactago çoğaltmak için ise yarar mı? Kullanam var mı?
benimbebegim busradurukilic Ben galactago ve B12 solgar birlikte kullandım, benim sütüm vardı çok şükür ama doktorum bana sütü değil sütün besleyiciliğini arttırdığını söylemişti o yüzden kullandım
seda_asan1 GALACTAGO hiç işe yaramadı bende en işe yarayan ebebek mamsel still tea ben sıcak içermediğim için normal su ile yapıp içine buz atıyordum