Gümüş kapak bi nimet ya. Onu takın zaten akan süt içinde birikiyor nemli kalınca iyileşiyo hiç çıkarmayın. Ben ilk 3-4 ay hep kullandım sonra bırakmıştım 10. Ay civarı diş çıkarırken göğüs uçlarım yine yara olmaya döndü hemen onu kullandım yarasız sıkıntısız geçirdi şükür