2 ay 20 günlük kızım var. kilosu şuan 5300. günde sadece bir kere 60cc mama yiyor o da iki günde bir oluyor bazenleri. genel ağırlıklı olarak anne sütü yani bana aşırı yavaş geliyor kilo alımı acaba sütüm mü yetmiyor ya da yaramıyor? gün içinde sık emiyor memeyi bırakmak istemiyor çok gazı var ve devamlı ıkınma halinde ondan mı acaba