es8326 Oğlum 14 gün yoğunbakimda kaldı 3750 doğmuştu çıkarken 3780 di pazartesi. Pazartesi çıktı çişli bez sayısı az gibi ya da biz çok fazla altını degistirmiyoruz annem uyuyan bebegin altını sık degistirme diyor bugün de sütün az mı acaba dedi strese girdim yoğunbakımdayken sağım yaptım günde 1 buçuk poşet çıkıyordu yani bilmiyorum endişeliyim doyup doymadığını nasıl anlarım
aysegulhayva Kusması falan varsa sütün yetiyordur, aksi halde bebeğin çok ağlar, benim öyle olmuştu, kilosunu kontrol ettir benim yoğun bakımdan çıktıktan sonra 1 haftada kilo vermişti
aysegulhayva es8326 yetmiyor alabilir o zaman , kontrole götürmeni öneririm, bende aynısı oldu mama başladım ben
Kubracigimm es8326 sizi özlediği için sürekli göğsünüzde kalmak istiyordur. Mümkün olduğunca emzirin göğsünüzde tutun. Güzel güzel vakit geçirin. Doymasa ağlar , bezin de ağırlığından anlarsınız zaten. Kucağa alışır derler , desinler. Bebeğin yeri kucaktır zaten. Bakın kaç günde sizden ayrı kalmış. Benim bebeğim de beş gün yığın bakımda kalmıştı. Çok uzun zamanlar kucağımda kaldı. Gündüz uykularını kucağımda yaptık. İstediği kadar memeyi verdim. Sabah 11 gibi kucağıma alıp gece 10-11 anca bıraktığı günler bile olmuştu ama geçiyor. Kucağınızda kaldığı günler kar 🥰
Esruli Annen doğru söylüyor uyku kalitesi daha önemli kakasını yapmadığı sürece uyandırmanın anlamı yok aç bebek kendini belli ediyor zaten