Bu konuyla ilgili cok post actım ama gene güncellemem lazım sanırım belki bu durumu yaşıyanlar vardır aslında bunu sprale bağlıyorum ama belki sprali olmayıp bu konuyu yaşıyanlar vardır diye sormak istiyorum hanımlar , son 1,5 senedir sürekli mantar oluyorum vajina flora düzenleyici fitiller haplar herşeyi denedim bu arada belki bende geçip eşimde aktif olur diye eşimle aynı anda mantar için ilaç içtik ama malesef gene mantar oldumm bunun kesin gözümü vatmıdır gerçekten yoruldum spralimden sebeb düzenli her sene giderim doktora bu ay içinde gene gideceğim ama şimdilik burdan sormak istedim böyle birşey yaşayıp çözüm bulan varmı