Merhaba anneler, oğlum tam 2 yaşında ve üstüne giydgimizi kıyafetleri çıkarmamiz için ağlıyor hiç birşey giydiremiyoruz. Giydiginde en az bir saat agliyo ve ısrarla çıkar çıkar diye bize söyleniyor. Havalar soğuk ne yapacağımizi şaşırdık ağlatarak bişey yaptırmak istemiyoruz ama mecbur kalıyoruz bu durumu yaşadınız mı? Nasıl astiniz? 2 yaş sendoromu ile alakalı olabilir mi? Daha önce böyle bir sorunumuz yoktu ne istesek giydirirdik şimdi ince yumuşak pijamalarini dahi reddediyor.