34 gün önce sezeryan oldum 2-3 gün öncesine kadar damla şeklinde kanamam oluyordu fakat şuan adet kanaması gibi geliyor yoğun bir kanama..aynı zamanda kasıklarımda ve belimdede ağrı var adet olmuş olabilir miyim erkenmi bu durum 40 gün dolmadan adet kanaması geçiren var mı sezeryandan sonra?