Lavman, popoya zeytinyağı falan bunlar çok zararlı şeyler. Evet kısa süreli belki işe yarayabilir ama daha fazla kabızlığa yol açar doktorlar asla önermiyor. Benim bebeğim de o aylarda kabız olmuştu, ılık suyla kovayı doldurdum içine oturttum bacaklarını karnına çektim sonra çıkardım bebek yağıyla karnına masaj yaptım düzeldi. YouTube’da var kabız bebek masajları ordan bakabilirsiniz