Mikisss Merhaba anneler.dun test yapdım silikde olsa pozitiv cikdi.bu gün regl oldum.spiralim var.sandimki spiral kaymisda hamile kalmisim,ama hamile olsam regl olamazdimki?kafam karısti.acaba neden boyle oldu?
tosbiksmoms Mikisss komşumun da başına geldi çok net pozitif çıktı ama kanda negatif çıkmış. Geçen gün de arkadaşımın testi silik pozitifti ama kanda negatif. Sizde bir kan verin içiniz rahat eder bence.
Balkupu Mikisss bazen yerleşme kanaması olabiliyor öyle bişey de olabilir doktora görünün mutlaka kan testi ile bakılsın
Mikisss bbbnnndzf spiralinizi kontrol etdirdinizmi?bi sorun varmiydi?neden pozitivi görüb üstüne regil gördünüz?
bbbnnndzf Mikisss en son Eylül Ekim gibi gittim 2 yılı doldundq gitmiştim bilmiyorum ilk yaptım bişey yoktu sabah baktimda vardi