Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim 10 ay 10 günlük geçen ay boy kilo kontrolü için gittiğimizde 1 yaşında aşısının olduğu söylendi fakat dün aradılar kızamık aşııs yapılacak neden getirmediniz bebeği diye bana atar yaptı hemşire. Salgın varmış bilmem ne diyor. Normalde 1 yaşında yapılması gerekmiyor mu kızamık aşısının. Üstelik 6 ay ile 1 yaş arası aşı hiç yok diye biliyorum bana gel denemesine rağmen neden getirmediniz söylemiştik diye ayarlandı hemşire.